måndag 1 februari 2010

Lite om mig.


Hej och välkommen !
En liten presentation om mig......
38 år gammal 4 barns far från Karlstad.
Har de senaste åren börjat fundera mer och mer på vad som håller på att hända med våran miljö, politiken och den stora ökningen av våldsbrott.
Tänker dela med mig av mina funderingar och åsikter om detta för jag tror att både jag och många med mig behöver få igång både tankar och debatter för att vi ska kunna vända på
den hopplöshet och misstro som jag känner finns i gemene man.....
Mina funderingar och åsikter kan verka starka och väcka mycket känslor men jag står för dom och de betyder väldigt mycket för mig.
Anser mig va lekman och nybörjare när det gäller att göra mig hörd på det här sättet och jag är tacksam för era åsikter och funderingar om det jag skriver.
Hoppas med detta att beröra och förhoppningsvis väcka lusten hos fler att göra nåt åt dessa växande problemen som jag tror kommer va avgörande för vår framtida exsistens.
Mvh. Peter pepe Kihlberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar